wtorek, 1 listopada 2016

VW Touareg lewa lampa bi-xenon skretna



 W samochodzie Touareg fabrycznie były montowane trzy rodzaje oświetlenia .
Lampy na zwykła żarówkę halogenową H7
oraz lampy xenon z palnikiem xenon D1S

lampy xenonowe były skrętne lub nie-skretne
termin "skretne" - oznacza zamontowana w lampie soczewkę zawieszona na specjalnie skonstruowanych zawiasach które umożliwiają  poruszanie soczewka w dwóch płaszczyznach

1 . regulacja pionowa , czyli :  Góra  <-> Dół 
sterowanie za pomocą silniczka samo-poziomowania lampy
Silniczek samo-poziomowania lampy otrzymuje stosowny sygnał z czujnika który umieszczony jest na wahaczu. Przekazany sygnał steruje silniczkiem który ustawia soczewkę w odpowiednim położeniu

2. regulacja pozioma  , czyli :  Lewo <-> Prawo
sterowanie soczewki za pomocą elektrycznego silniczka w lewo i prawo .

Soczewka jest sterowana najczęściej modułem skrętu który przetwarza sygnał z czujnika znajdującego się najczęściej na kolumnie kierowniczej i przekazuje go dalej sterując silniczkiem który obraca soczewką w lewo lub w prawo. Tak sterowana soczewka podąża za kołami i na zakrętach cały czas oświetla tor jazdy.



Normalne światła mijania na prostej dobrze oświetlają prawą krawędź drogi, ale w czasie pokonywania łuków w lewo bezsensownie oświetlany jest obszar znajdujący się daleko poza pasem drogi. Za to podczas skręcania w prawo lampy niepotrzebnie oślepiają jadących z przeciwka. Oko kierowcy odruchowo podąża za jasną plamą światła, co odwraca uwagę od ważnych miejsc. 

Dzięki zastosowaniu soczewki skrętnej - problem jest niemal całkowicie wyeliminowany.




Szukasz lampy skrętnej do samochodu
VW TOUAREG  

dobrze trafiłeś
mamy ofertę dla Ciebie

na sprzedaż lewa oryginalna lampa z logo VW firmy VALEO
lewy Bi-Xenon skrętny  w wersji europejskiej
( do prawostronnego ruchu drogowego - czyli taki jaki obowiązuje w Polsce i większości krajów Europejskich )
lampa ma wszystkie mocowania
lampa w zestawie z dwoma silniczkami regulacji soczewki  ( 1: góra - dół  ) oraz ( 2: lewo - prawo )
wewnątrz lampy widać kilka śladów po wyschniętej wodzie - związane z niedbałym transportem i magazynowaniem

lampa bez osprzętu
stan jak na zdjeciach
lampa z gniazdami na żarówki:  H7  / D1S

cena : 700 zł
nr magazynowy:  A-10

gwarantowana szybka wysyłka zamówionych lamp pod wskazany adres

tel: 739-020-099
www.lampy-samochodowe.pl
www.motolampy.com
e-mail: motolampy@gmail.com









Samochód zbudowany został we współpracy z należącą do Volkswagen AG marką Porsche, która produkuje bliźniaczy model Cayenne na wspólnej płycie podłogowej PL71. Pojazd zbudowano na samonośnym nadwoziu wyposażonym w niezależne zawieszenie wielowahaczowe, oparte na solidnych ramach pomocniczych. Standardowo pojazd wyposażony został w napęd na cztery koła (4Motion) realizowany przez skrzynię rozdzielczo-redukcyjną z mechanizmem różnicowym sterowanym płytkową blokadą, która dawała możliwość zablokowania go na stałe.

W 2006 roku auto przeszło face lifting. Zmieniony został m.in. pas przedni pojazdu w którym zastosowane zostały m.in. nowe reflektory z charakterystyczną łezką, zderzaki oraz tylne lampy. Przy okazji liftingu, do gamy jednostek napędowych pojazdu wprowadzono benzynowy silnik V8 o pojemności 4.2 l i mocy 350 KM.

W tym samym roku 40 mil od Londynu odbyła się akcja nazwana Touareg holuje Boeinga 747. Auto wyposażone w silnik V10 TDI przez 150 m holowało 155-tonowy samolot odrzutowy. W samochodzie zwiększono masę auta do 7030 kg

11 października 2007 roku podczas targów motoryzacyjnych w Sydney zaprezentowana została sportowa wersja pojazdu - R50, wyposażona w 5 l silnik wysokoprężny TDI w układzie V10 o mocy 350 KM. Auto wyróżnia się specjalnym pakietem stylistycznym oraz 21-calowymi alufelgami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz