wtorek, 1 listopada 2016

Porsche Cayenne II lewa zwykła soczewka oryginalna lampa przód




 na sprzedaz
lewa oryginalna zwykła lampa do samochodu
Porsche Cayenne II
lampa zwykła - ( NIE-xenon )
oryginał
lampa po renowacji - wymieniona soczewka - dzięki temu lampa świeci jak nowa
w lampie zamontowana soczewka w wersji europejskiej - do prawostronnego ruchu drogowego ( Europa )
lampa fabrycznie montowana w samochodach Porsche - lampa oryginalna Hella
klosz lampy bardzo ładny
lampa wraz z silniczkiem i zarówkami
nr magazynowy A-13
cena 1000 zł
szybka dostawa
Gwarancja rozruchowa 14 dni
gwarantowana szybka wysyłka ( kurier codziennie ok godziny 15 zabiera paczki z naszego magazynu  )


tel: 739-020-099
www.exfan.es24.pl
e-mail: motolampy@gmail.com







Porsche Cayenne II zostało zaprezentowane w 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. Samochód podobnie jak pierwsza generacja powstał na tej samej płycie podłogowej co II generacja Volkswagena Touarega.

Samochód oferowany jest w pięciu wersjach silnikowych. Dostępne są trzy jednostki benzynowe, jeden silnik diesla oraz wersja hybrydowa z silnikiem benzynowym o mocy 333 KM wspieranym przez 47-konny silnik elektryczny. Napęd przenoszony jest na cztery koła za pośrednictwem 6-biegowej manualnej (tylko silnik 3.6) lub 8-biegowej skrzyni automatycznej Tiptronic S.

W lipcu 2014 roku model Cayenne został poddany delikatnemu liftingowi. Zmiany objęły głównie kształt zderzaków (większe wloty powietrza) oraz pokrywy maski, tylną klapę, oraz reflektory biksenonowe wraz z czterpounktowym oświetleniem LED od jazdy dziennej (standardowo montowane w modelu bazowym i S). W wersji Turbo oświetlenie LED-owej standardowo wyposażone jest w system Porsche Dynamic Light System (PDLS). Końcówki układu wydechowego wbudowano w tylny zderzak. We wnętrzu pojazdu zmieniono m.in. wielofunkcyjną sportową kierownicę z łopatkami zmiany biegów. Benzynowy silnik V8 o pojemności 4.8 l zastąpiony został nowym, podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3.6 l. Nowa jednostka rozwija moc 420 KM i maksymalny moment obrotowy 550 Nm. Cayenne w tej odmianie rozpędza się do 100 km/h w 5,5 s (o 0,4 s szybciej niż w przypadku starego V8) i osiąga prędkość maksymalną 259 km/h. Wraz z modernizacją pojazdu wprowadzono na rynek wersję S E-Hybrid, która wyposażona jest w możliwość ładowania akumulatorów z gniazdka (plug-in). Pojazd został wyposażony w litowo-jonowy akumulator trakcyjny 10,9 kWh, który w trybie elektrycznym zapewnia zasięg od 18 do 36 km. W stosunku do poprzednika - odmiany S Hybrid; zwiększono moc silnika elektrycznego z 47 do 95 KM, który współpracuje z benzynowym silnikiem V6 o pojemności 3 l i mocy 333 KM. Łączna moc obu układów wynosi 416 KM

W listopadzie 2014 roku Porsche zaprezentowało odświeżony model Cayenne GTS. Auto ma zapożyczony z modelu Cayenne Turbo pas przedni z dużymi wlotami powietrza, poszerzone nadkola i progi oraz 20-calowe felgi RS Spyder. Pod maską pracuje podwójnie doładowany silnik w układzie V6, pojemności 3.6 l i mocy 440 KM i 600 Nm. Samochód osiąga 100/h w 5,2 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 262 km/h

W styczniu 2015 roku, na salonie w Detroit, Porsche zaprezentowało odświeżony topowy model - Cayenne Turbo S. Samochód napędzany jest zmodyfikowanym silnikiem V8 o pojemności 4,8 l. Jednostka rozwija 570 KM i aż 800 Nm (o 20 KM i 50 Nm więcej od poprzednika). Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje autu 4,1 s. (o 0,4 s. szybciej niż do tej pory). Po raz pierwszy w historii modelu zastosowano ceramiczne tarcze hamulcowe współpracujące z 10-tłoczkowymi zaciskami (przy przedniej osi).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz