Opel Corsa C został po raz pierwszy zaprezentowany w 2000 roku. Pojazd otrzymał nową stylistykę nadwozia oraz płytę podłogową Gamma, która została następnie wykorzystana przy budowie innych pojazdów koncernu GM.
W 2003 roku auto przeszło face lifting.
W Ameryce Południowej, RPA i Azji oferowana była również wersja z nadwoziem typu sedan, a w Brazylii pickup na bazie Corsy o nazwie Montana.
Bezpieczeństwo
Corsa C uzyskała czterogwiazdkową, w pięciogwiazdkowej skali, notę w teście przeprowadzonym przez niezależny Europejski Program Oceny Nowych Samochodów Euro NCAP.
Wersje wyposażeniowe
Base
Eco
Comfort
Enjoy
Cosmo
Sport
GSi
Elegance
Silverline
Viva
100
Standardowe wyposażenie podstawowej wersji modelu Corsa obejmuje m.in. poduszkę powietrzną kierowcy, ABS, pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa, światła asekuracyjne z funkcją "follow me home", immobiliser oraz instalację radiową.
Za dopłatą auto wyposażyć można było m.in. przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, tempomat, kierownicę wielofunkcyjną, czujniki parkowania, komputer pokładowy, podgrzewane przednie fotele, regulacje wysokości fotela kierowcy, radio z CD, klimatyzację, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, reflektory ksenonowe, światła przeciwmgłowe, przednią szybę odbijającą promienie słoneczne, czujniki deszczu, elektryczne sterowanie szyb, centralny zamek z pilotem, ESP, automatyczną skrzynię biegów oraz aktywne zagłówki przednich foteli.
Silniki
Silniki benzynowe o pojemności 1.0, 1.2 i 1.4 litra pochodzą z poprzedniej wersji i uległy niewielkim modernizacjom. Natomiast silnik Diesla o pojemności 1.3 litra był zupełnie nową konstrukcją opracowaną wspólnie z koncernem FIAT. Ta wysokoprężna jednostka była produkowana wyłącznie w polskiej fabryce FIATA w Bielsku-Białej.
Takie lampy jak te na zdjęciach były całkowicie gładkie i przejrzyste. Jednak z upływem lat i ilością przejechanych kilometrów były narażone na działanie promieni UV, soli, uderzenia kamyków i piasku - stąd najczęściej lampy w tych samochodach są już zużyte i słabo oświetlają drogę. Dodatkowo mocno pogarszaja widoczność zabrudzenia wewnątrz lampy które są wynikiem żle założonej żarówki, brak dekielków zamykających lampę czy wybuch zarówki w wyniku którego nanosi się na elementach wewnętrznych lampy biały nalot.
Jazda nocą samochodem z takimi lampami sprawia sporo kłopotów .Jest mało komfortowa i mało bezpieczna.
Teraz nie ma potrzeby tolerować tego stanu rzeczy . Takie zniszczone
lampy można w łatwy i szybki sposób zregenerować. W ciągu 90 minut można
przywrócić przejrzystość kloszom.
Koszt regeneracji kloszy w lampach to 75 zł za sztukę.
Usługę można wykonać na samochodzie bez potrzeby kosztownego i czasochłonnego demontażu i ponownego montażu lamp na samochodzie
Po naprawie lampa odzyskuje swoją przejrzystość i świeci jak nowa
usługi naprawy lamp wykonujemy wysyłkowo lub w jednym z naszych warsztatów
zamówienia:
tel: 795-785-666
tel: 792-729-696
tel: 795-785-666
tel: 792-729-696
regeneracja reflektorów lampy samochodowe TANIE lampy samochodowe używane części naprawa lamp samochodowych
naprawa lamp lampy LED polerowanie lamp samochodowych sklep z lampami
usługi wykonujemy w warsztacie
motolampy.com
ul Polanka 12
61-161 Poznań
tel: 513-531-967
lub
lampy-samochodowe.pl
ul Nowa 33
64-560 Ostroróg
tel: 795-785-666
zapraszamy do współpracy
więcej na stronie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz