Samochody BMW5 e39 wyposażone są w dwa rodzaje reflektorów.
W tym modelu występują lampy tzw. zwykłe z gniazdem na żarówkę H7 oraz lampy ksenonowe z gniazdem na żarówkę D2S.
Zarówno lampy zwykłe jak i ksenon z biegiem czasu dotyka ten sam problem.
Klosze reflektorów robią się żółte, szare i matowe. Lampy wyglądają mało atrakcyjnie a co ważniejsze nie oświetlają drogi.
W lampach wypala się lustro soczewki - przez co strumień światła nie wydobywa się z lampy. Niemal w każdej lampie łamią się regulatory na których zawieszone jest lustro - co powoduje , ze lampy nie można właściwie wyregulować i ustawić.
Teraz nie musisz wymieniać lamp na nowe
Oferujmy kompleksową renowacje reflektorów.
Po naprawie lampy świecą jak nowe.
Przed regeneracją widać pożółknięty i matowy klosz
Podczas regeneracji cała lampa jest dokładnie rozebrana i oczyszczona
Każdy element lampy jest wyjęty i za pomocą specjalnych środków chemicznych oczyszczony z różnego rodzaju osadów które nagromadziły się przez lata wewnątrz lampy
Połamane regulatory są usunięte a w ich miejsce będą wstawione nowe - bardziej trwałe - zrobione z innego tworzywa - które nie ulega utlenieniu - dzięki temu możliwe jest udzielnie wieczystej gwarancji na wymienione regulatory.
na zdjęciu połamany regulator ( biały element )
fragmenty połamanych regulatorów delikatnie są usunięte z lustra lampy
soczewka po wyjęciu - jest dokładnie rozebrana
ze szkła soczewki usuwane są osady a samo lustro soczewki zanurzone na kilka godzin w roztworze silnie zasadowym w celu usunięcia pozostałości starej powłoki aluminium .
Następnie osuszone i spolerowane kilkoma rodzajami papierów ściernych na mokro.
Na tak przygotowany element nakłada się podkład do metalizacji próżniowej. Taki podkład wypala się w piecu przez 6-8 godzin.
Taki element leżakuje się przez jedną dobę a następnie umieszcza w komorze próżniowej i w warunkach całkowitej próżni nakłada na niego nową warstwę aluminium.
lustro wyjete z lampy - z prawej lustro po regeneracji
pod wpływem temperatury żarówki - lustro soczewki ulega wypaleniu. Z uwagi ,ze ciepło idzie do góry - największe zniszczenia są zawsze tuż nad żarówką .
po napyleniu nowej warstwy aluminium lampy będą świeciły jak nowe:
REGULATORY
białe uszkodzone wyjęte z lampy - czarne - nowe - będą umieszczone w
reflektorze - dzięki temu lustro będzie nieruchome podczas jazdy i
całkowicie regulowane - dzięki temu będzie można właściwie ustawić
strumień światła
na zdjęciu widzimy umieszczony nowy regulator
na tym etapie wszystkie elementy lampy są ponownie skręcane a lampa zaczyna przypominać reflektor do BMW e39
klosz lampy jest zregenrowany - usunięto rysy i przebarwienia
po złożeniu lampy - wygląda i świeci jak nowa
Tak się składa, że mi również niedawno zbiła się lampa w trakcie kolizji ale na całe szczęście pomoc drogowa https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ zjawiła się błyskawicznie. Jak dla mnie takie właśnie działanie jest na pewno godne pochwały.
OdpowiedzUsuń