poniedziałek, 1 czerwca 2015

Citroen DS4 lewa lampa przód - reflektor

Niektóre auta mają problem z lampami - 
- Autoryzowane Stacje Obsługi oferują wymianę lamp na nowe
Jednak nie musisz wymieniać całych lamp
Każdą lampę można naprawić
W wielu kierowcach drzemie dusza majsterkowicza - i sami naprawiliby swoje lampy - jednak często brakuje im części zamiennych.
na moich aukcjach oferuje lampy na części
lampy są z aut które uległy drobnej kolizji - często mają połamane uchwyty czy uszkodzoną obudowę - jednak z takich lamp można pozyskać : klosz który można przełożyć do innej lampy , lustro które powinno odbijać światło a często w innych lampach ulega wypaleniu lub porostu jest w wersji angielskiej, w lampach często znajdują sie całe regulatory na których zawieszone jest lustro , instalacja i często silniczek który odpowiada za regulację położenia lampy.

oferuję oryginalne lampy na części lub do naprawy

przedmiotem tej oferty jest

lewa oryginalna lampa do samochodu
Citroen DS4
lewa od strony kierowcy
z lampy do pozyskania"
klosz
lustro w wersji europejskiej
silniczek regulacji lampy
instalacja


na innych aukcjach sam silniczek kosztuje między 40 a 50 zł
u mnie caly zestaw w cenie 45 zł


1 komentarz:

  1. Tak się składa, że ja również niedawno przy malej stłuczce miałem okazję właśnie wymieniać moje lampy. Jestem zdania, że właśnie dlatego jak coś to dzwonię po pomoc drogową https://kuta-autoserwis.pl/ na której na pewno można fajnie polegać.

    OdpowiedzUsuń