niedziela, 24 maja 2015

Naprawić można każdą lampę

każdą lampę można naprawić





Naszą pasją są samochody, a celem działalności jest podniesienie standardu bezpieczeństwa na drodze.
Nie ulega wątpliwości , że lampy sa jednym z elementów bezpieczeństwa w samochodzie.
Dzięki naprawie lamp jazda po zmroku jest bardziej bezpieczna i komfortowa.
Do naprawy reflektorów używamy wyłącznie oryginalnych podzespołów ksenonowych światowych liderów w dziedzinie oświetlenia samochodowego
Regeneracji lamp można wykonać przyjeżdżając autem do naszego warsztatu lub wysyłając lampy do jednego z naszych warsztatów.
Zregenerowane lampy odsyłamy dnia następnego.
Płatność za wykonana usługę następuje przy odbiorze zregenerowanych lamp

naprawimy TWOJE lampy
zapraszamy do naszego warsztatu lub możesz wykonać usługi wysyłkowo
wystarczy lampy spakować i wysłać:


motolampy.com
ul Polanka 12
61-161 Poznań
tel: 513-531-967

lub

lampy-samochodowe.pl
ul Nowa 33
64-560 Ostroróg
tel: 795-785-666



Lampy Samochodowe / ul Nowa 33/ 64-560 Ostroróg 739-020-099


Lampy Samochodowe - ul Polanka 12 - 61-161 Poznań - tel: 513531967




2 komentarze:

  1. Mój brat kupuje części samochodowe tylko i wyłącznie w sklepie internetowym: www.luma.com.pl! Z tego, co mówi jest zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Nie polecam, brak profesjonalizmu bardzo długi czas oczekiwania na naprawę.
    Przedstawiam swoje nie zadowolenie i przestrzegam przed pseudo profesjonalną firmą zarządzaną przez niefachowego młodzieńca.
    Umówiłem się na uszczelnienie lampy do BMW F10 / bixenon-skrętny, objawami było rozszczelnienie i parowanie lampy.
    Lampa była cała oryginalna nigdy nie grzebana czy pęknięta, ewidentna wina puszczenia kleju na łączeniu, do odratowania. Przed wysyłka zrobiłem zdjęcia całej lampy aby ustrzec się przed nieuczciwą usługą. Dostaję MMS-a ze zdjęciem, że lampa jest ułamana na rogu !!! jestem w szoku ktoś podważał róg łamiąc w tym miejscu klosz, zakupiłem nowy i wysłałem na adres warsztatu. Mija kilka dni, jestem już zdenerwowany że tak długo wszystko trwa, właściciel zaproponował, że wyśle za dopłatą z własnej strony z dostawą na sobotę. OK. Super propozycja, ucieszony dostaje lampę. Okazuje się że brakuje górnej gumowej uszczelki, w środku latają resztki zdartego kleju i wystaje niepodłączony przewód od led/cornerów. Właściciel prosi mnie o odesłanie lampy i własnoręczną poprawę usługi mówiąc min.in że trzeba ją otworzyć ponownie aby podłączyć kabel, wysyłka na mój koszt twierdząc, że wymusiłem sobotnią dostawę , którą sam zaproponował z resztą jakie to ma znaczenie, usługa do reklamacji. Odesłałem na własny koszt, oczywiście kolejne dni mijają i dostaję lampę bez dekielka, zgubiła się nie było jej w kartonie i najlepsze kabel jest podłączony ale wtyczka została wsadzona w drugą stronę, ledy nie działają. Mój poziom złości był maksymalny. Zadzwoniłem z pretensjami plując w słuchawkę usłyszałem że, za godzinę dostanę telefon z wyjaśnieniem no i nie dostałem. Następnego dnia rano lampę zawiozłem do innej firmy która na ten sam dzień naprawiła usterkę i dołożyła dekielek, koszt 200 zł. Właściciel nie poczuwa się do odpowiedzialności nie widzi nic w tym złego przecież może naprawiać swoją spartoloną pracę do nieskończoności.
    Jeśli nie chcesz tracic czasu i nerwów to znajdź kogoś porządnego.
    Poniżej link do kolejnej negatywnej opinii:
    http://bmwhelp.eu/index.php?topic=670.0


    CZYTAJ KOMENTARZE NA STRONIE GOOGLE
    tam jest ich znacznie więcej
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

    OdpowiedzUsuń