poniedziałek, 8 stycznia 2018

Regeneracja reflektorów xenon BMW5 e39 FL

BMW e39 FL
Choć BMW E39 było udanym modelem to nie uchronił się od usterek. Wszystkie silniki były wrażliwe na przegrzanie oraz często pękały obudowy termostatu. Chłodnice z czasem traciły szczelność i nadawały się do wymiany. Bolączką jest też podpora podtrzymująca wał napędowy. Aluminiowe wahacze powodowały obniżenie masy auta i lepsze prowadzenie, ale przy mocnych uderzeniach (dziury, krawężniki) często ulegały uszkodzeniom. Z racji tylnego napędu auta często były wykorzystywane do zabawy, która mogła doprowadzać do uszkodzeń krzyżaka wału napędowego. Dużą uwagę trzeba zwrócić na sworznie wahaczy, które wybijają się na dziurawych drogach. Pojazdy z dużym przebiegiem mogą mieć luzy w przekładni kierowniczej. Często spotykaną usterką są zaśniedziałe końcówki odprowadzające "masę" do nadwozia. Również nierzadko zdarzał się problem parujących reflektorów przednich. Niektóre E39 przed faceliftingiem miały problem z rdzewiejącą klapą tylną. Częstym problemem było też zatykanie się odpływów podszybia i w konsekwencji gromadzenie się wody w przegrodach z ECU oraz serwem hamulca.
Każde BMW e39 ma problem z lampami. Zarówno lampy xenon jak i zwykłe halogenowe lampy borykają się z problemem kruszejących regulatorów. Co sprawia że lustro lampy opada i nie ma możliwości prawidłowego wyregulowania lamp. Co gorsza - pod wpływem temperatury żarówki warstwa aluminium tworząca powłokę lustrzaną za samym szkłem soczewki ulega wypaleniu . Lampa z wypalona soczewka nie oświetla drogi. Klosze lamp również sa żółte i matowe co ma wpływ na jakość światła jak również wizerunek całego auta.

Kupując używane lampy niemal na-pewno kupimy lampy wadliwe . Cena nowych powala na kolana.
Proponujemy alternatywne rozwiązanie.
ZREGENERUJEMY Twoje stare lampy. Nawet mocno zniszczone lampy będą świeciły jak nowe.
Każda lampę rozbierzemy na poszczególne części.
Każda część jest dokładnie oczyszczona - regulatory wymienione na nowe wykonane z bardziej trwałego tworzywa , lustro soczewki wymienione na zregenerowane a szkło soczewki spolerowane. 
Z klosza usuwamy rysy , zmatowienie i przebarwienia.
Po złożeniu lampy - świeci jak nowa.

Standardowy koszt regeneracji jednej lampy to 300 zł
w skrajnych przypadkach koszt może wzrosnąć tak jak w przypadku poniżej o zakup klosza 











Potrafimy naprawić mocno zniszczone lampy.
Elementy połamane najczęściej wymieniamy na inne
Posiadamy dostępne wszystkie części jakie mogą być potrzebne.
Dzięki temu , że posiadamy już zregenerowane elementy lamp - czas naprawy lampy skrócony jest do minimum. Potrzebujemy zaledwie 6 godzin na naprawę kompletu lamp.



 na zdjęciach poniżej lustro soczewki wyjęte z lampy i lustro już po regeneracji 









Jeśli mamy wykonać dla Ciebie usługę regeneracji lamp
wystarczy swoje lampy spakować i wraz z adresem zwrotnym i nr telefonu wysłać na dane:

Serwis Lamp Samochodowych
ul Nowa 33
64-560 Ostroróg 

tel: 792-729-696

Po otrzymaniu paczki z lampami będziemy dzwonić aby uzgodnić wszystkie szczegóły .


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz