piątek, 20 października 2017

Przeróbka lamp Audi A6 C6 na Bi-LED

od dawna znany jest problem z wypalaniem się soczewek w samochodach

AUDI A6 C6


co powoduje z biegiem czasu coraz słabszy strumień światła. Jazda samochodem z takimi lampami mówiąc delikatnie jest mało komfortowa. Lampy można oczywiście zregenerować . Jednak moje ostatnie odkrycie to prawdziwa rewolucja. Wypalone soczewki z lampy bi-xenon można wymienić na soczewki Bi-LED firmy Koito. Dokładnie te same soczewki są fabrycznie montowane w najnowszej Toyocie Avensis oraz niektórych modelach LEXUS. Soczewka ładnie pasuje w mocowanie jakie jest w Audi A6 , czyli w miejsce starej soczewki Hella. Soczewka do działania nie potrzebuje żarówek ani przetwornic. Firma Koito twierdzi , że żywotność soczewki równa jest żywotności auta. Myślę , że ciekawy pomysł bo w tej chwili można kupić soczewki w cenie markowych palników xenon. 





Komplet soczewek #BiLED #KOITO można kupić w rewelacyjnej cenie 500 zł  za dwie soczewki
zamówienia można złożyć telefonicznie:  
telefon: 666626083
soczewki wysyłane są codziennie pod wskazany adres - płatność przy odbiorze paczki

soczewki  pasują do przeróbek lamp NIE-SKRĘTNYCH.
Wraz z soczewkami otrzymasz dokładną instrukcje montażu. 

soczewki do działania nie potrzebują modułów ani przetwornic a po zamontowaniu komputer nie wyświetla żadnych błędów.


przykładowe zastosowanie i montaż w Audi A6 C6 zamiast soczewki bi-xenon przedstawiam poniżej 




oryginalną lampę rozbieramy na poszczególne części - dzięki temu mamy łatwy dostęp do instalcji  , soczewki jak i poszczególnych elementów które możemy przy okazji oczyścić z osadów a klosz lampy umyć od środka 

natomiast głównym naszym celem jest wyjąc soczewke która przykręcona jest do ramki która osadzona jest na dwóch regulatorach  w górnej części - a w dolnej trzyma ją jedynie silniczek regulacji lampy











aby soczewka dobrze przylegała do ramki w którą bedzie zamontowana - potrzebuje kosmetycznych modyfikacji . Mianowicie należy spiłować lub wyciąc ok 0,5 cm plastiku z boku soczewki


 natępnie soczewkę można już bez kłopotów przykręcić używając do tego celu śrób na które była przykręcona stara soczewka



pozostaje nam teraz podłączyć 3 przewody - masa oraz plus od świateł mijania i plus od elektromagnesu ( światła długie )

całą ramke z zamontowaną już soczewką KOITO Japan Bi-LED wkładamy ponownie w obudowę lampy 









Podstawowe zalety modułów Koito BILED to szybki start bez rozświetlania, przyjazne dla oka białe intensywne światło o równomiernym rozkładzie. Reflektory LED są bezpieczne oraz ekologiczne.
BILED to jeden projektor, jedna dioda i ruchoma przysłona ( tak jak w projektorach bixenonowych) realizująca światła mijania i drogowe.
Koito BILED:
Jasne źródło światła LED nowej generacji (2250lm), które jest 1,6 razy jaśniejsze niż zwykłe diody LED;
Jednostka sterująca, która jest o 70% mniejsza niż w tradycyjnych odpowiedników, powierzchnia radiatora to aż ~ 46 cm2 wraz z wentylatorem elektrycznym dla lepszego chłodzenia. Dzięki temu zyskujemy do 25% mocy względem dostępnych lamp LED opartych o dwóch diodach.
Zalety:
mała waga,
małe wymiary – mniejsze niż Hella Classic,
łatwość instalacji – przygotowane otwory montażowe, podłączenie elektrycznie – 3 przewody.
Nie wymaga użycia urządzeń sterujących/przetwornic,
wysoka niezawodność (bez konieczności okresowej wymiany żarników etc),
Biały widmo emisyjne (5000-5500k),
Nowoczesne i zaawansowane urządzenie,
wysokiej jasności światła (według niektórych szacunków, dwa razy jaśniejszy niż konwencjonalne moduły ksenonowe i wiele jaśniejsze światło halogenowe),
jednolity obszar oświetlenia,
niskie zużycie energii (oszczędność akumulatora i zużycie paliwa).
Zasilanie: 12- 15V DC
Wymiary: 130x110x110 mm ( dł. x szer. x wys.)
Cena zawiera dwa projektory Koito BILED. 



telefon: 666-626-083

1 komentarz:

  1. Wybór świateł do samochodu ma kluczowe znaczenie do bezpieczeństwa jazdy. Duży wybór żarówek led znaleźć można na stronie sklepu internetowego https://motoledy.pl/pl/h11/189-zarowka-led-h11-12v-11w-canbus-5901414680466.html.

    OdpowiedzUsuń